
Email marketing: az elfelejtett aranybánya a webshopod számára

Három podcast, ami segít kihozni a maximumot ebből az elhanyagolt marketing eszközből.
“Én sem szeretek hírlevelet olvasni, ezért nem is küldök.”
“Az emberek ma már nem olvasnak emaileket!”
“Régimódi, ma már nem hatékony marketing eszköz.”
“Túl bonyolult és időigényes.”
“Tudom, hogy többet ki lehet hozni belőle, de nem tudom, hogyan kell csinálni.”
Megfordult már bármelyik is a fejedben?
Hallgasd meg a podcastjeinket és garantáljuk, hogy azonnal megjön a kedved az email marketinghez!
Konkrét számokat, tanácsokat és praktikákat osztunk meg veled.
Az egyik hallgatónk úgy “felhúzta magát” az alábbi videón, hogy gyorsan elvégezte a hallottakat, és egy hét alatt extra 7,5 millió forint bevételt generált a webshopjának!
Podcast Epizód #1
Webáruház email marketing 2024-es trendek.
2,2 millió forint bevétel egy emailből?
A legfrissebb podcastünkben Mándó Milánnal beszélgettünk, és egy játékra invitáltuk őt. Meg kellett tippelnie, hogy mennyi bevételt hozott egy-egy hírlevél. A podcastból megtudhatod, hogy Milán helyesen tippelt-e. 🙂
Azonban nem csak játékról volt szó. Néhány téma, amit még érintettünk:
- Feliratkozó gyűjtési módszerek – Ne kísérletezgess, használd, ami már bevált!
- Email marketing hibák, amiket te ne kövess el!
- Mit mérj az email marketingben?
- Mi szerepeljen a hírlevelekben?
Hadd mutassunk egy őszinte reakciót a podcastre. 👉

Nézd meg a videót! 👇
Szeretnéd, ha minél előbb lenne egy pénztermelő email marketing rendszered?
Foglalj időpontot egy díjmentes konzultációra!
Podcast Epizód #2
Az emberek nem úgy vásárolnak, mint régen.
Így változik a marketinged, új marketing trendek.
Egy podcast a megváltozott vásárlói szokásokról, ami életmentő lehet a webshopod számára
Neked is nehezebben jönnek a vásárlások, a konverziók?
Érzed, hogy valami megváltozott a piacon, de nem tudod, hogyan reagálj rá?
Praktikus és azonnali forintra váltható útmutatókat kapsz a beszélgetésből:
- Hogyan változtak a vásárlói szokások?
- Webshop tulajdonosként hogyan célszerű erre reagálni?
- Hogyan tudsz piaci előnyhöz jutni azzal, hogy odafigyelsz a vevőidre?
- Hogyan használd a social proof-ot vevőszerzésre? (konkrét példákkal)
- Mit is jelent az, hogy elkülönül a vevőszerzés és a profitszerzés?

Hallgasd meg a podcastet! 👇
Elkészítsük az email automatizmusaidat?
Foglalj időpontot egy konzultációra!
Podcast Epizód #3
A harmadik pedig az eddigi egyik legnépszerűbb tartalmunk “Asztalon hagyott pénz az email marketing” címmel.
Kimondottan magyar példákon keresztül mutatjuk meg az email marketing működését és erejét.
Ezen felül olyan statisztikákat hozunk, amik nemcsak meghozzák a kedved a hírlevelezéshez, hanem abban is segítenek, hogyan vágj bele az email marketingbe!
Röviden a tartalomból:
- Az emberek 49%-a szeret promóciós emaileket kapni a kedvenc márkáitól – Te se maradj ki!
- Egy webshop átlagos konverziója 1-2%. Tehát az oldallátogatók 98-99%-a nem vásárol. Fogd meg őket email marketinggel és transzformáld őket vásárlókká!
- Ha tudod, hogyan építsd fel jól az email marketing rendszeredet, akár 1-2 hét alatt is elérhetsz extra 10-15% árbevételt.
- Vannak olyan piacok, ahol az árbevétel 30-50%-a is származhat az emailekből.

Hallgasd meg ezt a részt! 👇
Szeretnéd profikra bízni az email marketingedet?
Elkészítjük a webshopod automatizált pénztermelő rendszerét!
Foglalj időpontot egy konzultációra!
Nézz meg néhány eredményt, amit az ügyfeleinknek értünk el!
30,000Ft-ról 3,000,000Ft havi árbevétel emailekből:
Közös munka 2022 szeptembertől. Az elsődleges cél az évvégi szezonra felkészülés volt.
Milyen velünk a közös munka?








Foglalj időpontot a naptárban egy felmérő beszélgetésre!
Kérdésed van?
Írj bátran a hello@pinxmarketing.hu email címre, örömmel válaszolunk!